۱۳۸۷/۰۴/۰۶

Teeth فیلمی برای درجه بندی!!

پیش نوشت:

نمیدونم چرا اصلا من این فیلم رو دانلود کردم! تازه بعدشم دیدمش!!.نظر خودم اینه که خیال کردم یه فیلم ترسناکه یا تخیلیه یا شایدم اکشن باشه یا احتمال هم داشت که یه خورده ســـکســـی باشه اما الان که دارم دربارش مینویسم و دیدنش تموم شده فهمیدم که اصلا هم تو هیچ کدوم از این دسته ها قرار نمیگرفت.قرار دادنش توی هر کدوم از دسته ها باعث میشه که یک ویژه برای اون دسته باشه.
خوب IMDB براش دسته کمدی و ترسناک رو انتخاب کرده و Yahoo هم دسته ترسناک و دردناک. من هم علاوه بر اینها دسته ی تخیلی و ســـکســـی رو هم اضافه میکنم که چیزی کم نداشته باشه!!
فیلم مقدار قابل توجهی صحنه هم داره که بهتره اگه با حیا هستین تنها ببینید تا قرمز و بنفش نشین! البته صحنه ها هم زیاد درام نیستن که بخواین فکرای بد بکنید!!

پس نوشت:

فیلم داستان یه دختر دبیرستانیه تلاش داره عفت و پاکی خودش رو حفظ کنه و عضو گروهی هم هست که همشون همینکاره اند. دان برادری داره که هرزه خرابیه و کارش رو مشکل میکنه.طی اتفاقی دان میفهمه که واژنش دندون داره !!! و افرادی رو که اذیتش میکنن رو گاز میگیره (گاز که چه عرض کنم، میکنه میندازه دور!!).اون به افسانه ها رجوع میکنه و افسانه ای رو پیدا میکنه که با شرایط خودش شباهت داره و ماجراهاش به دکتر و پلیس و پدر و مادر و دوست پسراش و کودکی خودش هم ربط پیدا میکنه. نکته خنده داری تو فیلم نیست که بشه دید بجز چند جا که معدود دیالوگهایی باعث لبخندی کوتاه بشن.قصه فیلم جدی نیست و اصلا هم باور پذیر نیست به طوری که مدت کوتاهی بعد از دیدنش فراموش میکنید چی دیدید!!.
هنرپیشه زن فیلم تو کارش عالیه و بی دلیل نیست که جایزه هم برده.کارگردانش هم دومین کارگردانی رو انجام داده و اون هم کاندید جایزه بوده که نویسنده همین کار هم بوده.
به هر حال داستان فیلم جذابه و برای دیدن ادامه شما رو متمایل میکنه.در کل این فیلم برای دیدن و سرگرمی مناسبه و زیباست.و به نظر من چیزی واسه فکر کردن و دوباره دیدن نداره.
منتقدین یاهو براش رتبه B و کاربران C+ و سایت IMDB براش رتبه 6 از 10 را دادند که به نظر من منصفانه است.
پایین نوشت:

این دفعه تصمیم گرفتم لینک دانلود فیلمهام رو هم براتون بزارم که اگه دلتون خواست بدونین من از کجا گرفتم . برا دانلود من بیشتر از تورنت ها استفاده میکنم که به نظرم هم مطمعن هستند هم به اندازه کافی سریعند به همین منظور لینک تورنت رو براتون میزارم.
این هم لینک صفحه دانلود تورنت:
امیدوارم خوشتون بیاد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر