۱۳۸۷/۰۲/۰۸

صد میلون سال قبل از میلاد در پارک

100 Million Bc

محصول سال 2008 که میتونه یک افتضاح تمام عیار باشه برا تمام سال! به احتمال زیاد شما هم اگه ببینیدش حالتون نتنها از فیلم که از خودتون هم به هم خواهد خورد که چرا یک ساعت و بیست دقیقه از وقتتون را واسه دیدن این فیلم به هدر دادین!! من چهار بار در نیم ساعت اول فیلم رو بستم و چهل و پنج دقیقه بعد رو در 15 دقیقه دیدم و فکر میکنم خیلی براش وقت گذاشتم !

اما فیلم:
یک موضوع افتضاح و دلایل افتضاح تر برای مسافرت در زمان باعث شده یک مشت هنرپیشه ی!! افتضاح برن تو 100 میلیون سال قبل و حالا چنتا نظامی که افتضاح ترن میرن اونارو میارن و همراهشون یه تیرانوسوروس که دیگه خیلی افتضاح هست هم میاد به حال حاضر و یه افتضاح کامل به بار میاد !!

فکر کنم بیشتر نوشتن در باره این افتضاح کار خوبی نباشه
اما بدونید که تمام ادمهایی که تو فیلم دیده میشن 20 نفر هم جمعشون نمیشه!

به طور کلی:
دیدن این چرند رو به همه دشمنان خونی خودم توصیه اکید میکنم، دوستان هم برن یکی از فیلمهای گودزیلا رو که ده بار دیدن برای یازدهمین دفعه ببینن و خودشون رو هم ناراحت نکنن!!

خوب چرا دیدی پس؟
خوب واقعیتش اینه که من میخواستم فیلم 10,000bc رو ببینم !!
اما تازه بعد از دیدن این اشغال متوجه شدم فیلم اشتباهی دانلود کردم!!و خوب دیگه اصراری هم به دیدن فیلم اولی ندارم! وتمام احساسم کور شده!

پایین نوشت:
گذاردن هر گونه پوستر اون به اصطلاح فیلم برای من ناراحت کننده می بود! نگذاردم!!

:پانوشت
این مطلبو اصلا دلم نمیخواست بنویسم اما گفتم شاید یکی خوند و عبرت گرفت برا همین نوشتم
:)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر